wtorek, 17 lutego 2015

Jack Lament

Depresja i zwątpienie

Czasem spotyka nas pewna znudzenie, rutyna. Gdy nie wierzymy we własne racje i talenty. Czy warto się wtedy poddawać? Cóż, gdybym wiedziała, być może skończyłabym wiele projektów za które się zabrałam.

Mad Kat czasem też się poddaje
Ale jedno wam powiem, co jest najważniejsze. Nigdy, ale to nigdy, nie pozwólcie, aby zaniżano waszą wartość. Kto jak nie ja sama, wiem w czym jestem dobra a w czym nie. Na czym się znam, a na czym nie. Więc kto jak nie ja, jest jedyną osobą, która może mnie poniżać.

Podam taki drobny przykład. Bo często interpretacja tego co piszę, mija się z sensem moje myśli. Zwykle jest tak, że starsi bracia, dokuczają młodszym siostrom. To reguła, niezależnie od tego jak bardzo rodzeństwo się kocha, bez odrobiny nerwów, to nie rodzina. Reguła jest także, że jeśli młodszą siostrę zaczepia w szkole ktoś inny, to starszy brat zawsze stanie w jej obronie. Dlaczego – bo tylko on, ma prawo do tego, żeby ją czasem po wkurzać. Czemu? – bo zna umiar.

Jednakże, nie można po sobie deptać za bardzo. Zdrowie psychiczne tak jak każe zdrowie jest bardzo ważne, dlatego, zawsze, gdy znów coś Ci się nie udało, i uważasz się za nic, dodaj to małe ‘ale’.

Zawaliłam egzamin, ale nie wyleciałam ze studiów.
Mam paskudny charakter, ale za to jak ładnie wyglądam.
Zostawił mnie, ale to on nie był mnie wart, i wyłącznie jego w tym strata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz